torsdag den 15. november 2007

mere læring

Jeg fik igår lavet mine sider i mediator, det gik bare lige ud af landevejen og det er underholding, sjovt og spændende at lege rundt med, dog har det en ulempe og det er, at det ikke kan lægges direkte ind, lige som andre programmer, så det skal ligges på en cd rom elller på et usb stik og der opstod der så problemer, for når jeg så vil se det, er det ikke på... sikke noget hø, men give op gør jeg ikke, for det må være et eller andet teknisk. Idag kunne jeg lære fra mig, det er super også selvom det var en lille ting i mediator, har tænkt over at lave en blog, til/med min datter og naboens dreng, hvis de har lyst, det kunne være sjovt at lære fra sig, også er det spændende for både piger og drenge i den alder.

2 kommentarer:

Helen sagde ...

Hej Dorte

Super, at du er i gang med Mediator *S* Prøv lige at se det indlæg, jeg har skrevet i BB om Mediator. Jeg tror, at løsningen på dine manglende filer ligger i mit indlæg om "Mediator - husk at...."

madazz sagde ...

Det er altid sjovt at lære. Men er der noget der nogen gange bare er umuligt at lære, så er det IT, for pokker, tit er det et lille ubetufeligt krys i en rubrik, der gør det hele ikke virker..