søndag den 11. november 2007

At lære

Jeg har her i weekenden,ja siden fredag siddet og rodet med podomatic, altså lyden, har dog ikke kunnet finde fejlen øv øv øv, men det kommer nok, det er nok bare en lille bagatel, men man kan stirre sig helt blind på det, dog lærer jeg ved at sidde at rode med det, det er for mig en vigtig læreproces. Jeg må sige, at jeg i debatten har deltaget, ved at sende kommentarer til nogle af mine medstuderende og har selv modtaget kommentarer, på den måde kan man til tider se det hele ud fra en anden synsvinkel og et andet perspektiv, det er faktisk lærerigt at kunne deltage i debatter, her kommer man frem med sine egne meninger, holdninger og synspunkter.
Jeg har leget med Mediator, det er underholdende, lærerigt og spændende, her er der faktisk ingen begrænsninger, hvad man kan lave, og man bestemmer jo helt selv hvordan det skal se ud. Til youtube portrættet, har jeg lagt det ind, som jeg i forvejen har lavet på youtube, da jeg ikke er glad for at blive filmet eller fotograferet.
Alt det som jeg har lært hidtil, har jeg tænkt på, at videre give når jeg næste gang skal i praktik og når jeg er færdig med at studere, vil jeg helt klart kunne bruge multimedie, det har sat nogle tanker igang, omkring børn og computere.

Ingen kommentarer: